7 טיפים לבחירת פינת ישיבה לגינה

אם אתם עדיין מוצאים את עצמכם בהתלבטויות לגבי יעד החופשה הבאה, אולי כדאי לכם בכלל לשקול נופש קבוע במיקום הקרוב ביותר, שיהיה זמין עבורכם כמעט בכל רגע: הגינה הפרטית שלכם. כך תעצבו את הגינה הפרטית על מנת להרגיש שאתם בנופש אקזוטי, ממש כמו במיטב המלונות והצימרים המפנקים, ותיהנו מכל רגע של התרווחות בחיק הטבע הקרוב ביותר לביתכם.

עצבו לעצמכם גינת חלומות אקזוטית

כיום עיצובה של גינת חלומות אקזוטית הופך למציאות הנגישה לכל מי שבבעלותו חצר או אפילו מרפסת, באמצעות שילוב פריטי ריהוט חוץ מתאימים, כדוגמת  מערכות ישיבה יוקרתיות ומפנקות, מיטות שיזוף נוחות, פינות זולה מרגיעות, נדנדות וערסלים כיפיים ועוד ועוד. כמובן, שרצוי לשקוד גם על טיפוח הגינה  בצמחייה  שופעת ופורחת, שתוסיף לחוויית הטבע והנופש. לתוצאה הרצויה מגיעים, מטבע הדברים, לאחר תהליך תכנון מושכל ובחירה חכמה של הפריטים שיעשו לכם את העיצוב.

מה חשוב לעשות לפני בחירת פריטי הריהוט לגינה

פתרונות הצללה מהווים היבט שיש לקחת בחשבון עוד לפני בחירת פריטי הריהוט הרצויים לכם. סכך, פרגולה או צלונים מעוצבים, ינעימו את זמני השהייה שלכם בגינה וגם יגנו על פריטי הריהוט שלכם מפני נזקי מזג האוויר. בנוסף, חשוב לוודא שהמשטח אשר על גביו יונחו פריטי הריהוט הנו מרוצף, או לחלופין מיושר ונטול שקעים. לא פחות חשוב מכך לוודא שקיימת תאורה מספקת ומחמיאה, שתאפשר לכם ליהנות מהגינה המטופחת גם בשעות החשיכה. רק אחרי שחשבתם ותכננתם את ההיבטים הללו, תוכלו להתחיל בבחירת פריטי הריהוט לגינה שלכם, ולברר מה הצרכים שלכם, אלו רהיטים ימלאו אותם על הצד הטוב ביותר, ובאיזה סגנון של נופש אקזוטי אתם חושקים.

צפו בקטלוג שמשיות וגזיבו לגינה >>

בחירת מערכות ישיבה

מערכות הישיבה לגינה צריכות להתאים באופן אופטימלי לצרכים שלכם, וכן להיות פרקטיות, ולספק פתרונות אירוח נוחים שיספיקו הן לכל בני הבית והן לאורחים שלכם. מערכות ישיבה איכותיות קיימות במגוון רחב של סגנונות, ומעבר לפן העיצובי, חשוב, כמובן, להקפיד על איכותן ולוודא שהן נושאות תווי תקן. האם אתם מתחברים יותר לראטן, עץ או אלומיניום? מה הסגנון העיצובי שמדבר אליכם יותר: שיק יוקרתי, מראה קלאסי, לוק מודרני, או בכלל אווירה כפרית וקלילה? אם תבררו מול עצמכם תחילה את ההעדפות והרצונות שלכם, יהיה לכם קל יותר למצוא את מערכות הישיבה הנכונות ביותר לצרכים ולטעם שלכם מתוך המגוון העצום שקיים.

 

מערכות ישיבה ופינות זולה מרגיעות

פינות זולה ומערכות ישיבה נוחות משרות אווירה מרגיעה ומפנקת, עם טאץ' קליל ומדליק בקוו צעיר, או לחלופין מראה יוקרתי ומכובד, ממש כמו בסלון. אין כמו פינות זולה ומערכות ישיבה, שמאפשרות להתרווח עליהן בנעימות מפנקת כל כך, שאיננו רוצים כלל לקום מהן. שימו לב, שלמרות תחושת הפשטות הבלתי רשמית שפינות הזולה משדרות, ופשטותן של מערכות הישיבה הסלוניות לגינה, המקצועיות בבניית המוצר, הסטייל העיצובי והתכנון האורגונומי הנכון – הם אלו שיוצרים את החוויה הנוחה והמפנקת. פינות הזולה מגיעות בשלל צורות, צבעים וסגנונות מחומרים טובים ואיכותיים במיוחד.

לבשל מטעמים במטבח החוץ שלכם

מטבחי גן מהווים טרנד חם בתחום עיצוב החוץ, ולא בכדי. ממש כמו במסיבות בריכה או סעודות גורמה במיטב אתרי הנופש היוקרתיים, גם אתם יכולים ליהנות מאוכל טוב ומבירה קרה מהמיני בר, ולסעוד בגינה עם חברים. אין כמו הנוחות שמטבח חוץ מאובזר מייצרת עבורכם: בכלל לא תצטרכו לסדר את הבית או לנקות אחרי האורחים: פשוט תישארו לכם בגן העדן הפרטי בגינה שלכם, שם כבר כל שאתם זקוקים כדי להגיש ארוחה נפלאה ומשקאות מפנקים יימצא בהישג יד.

רוצים להוסיף למטבח חוץ לגינה שלכם? לצפייה בפרויקטים >>

לרבוץ על מיטות שיזוף מפנקות

גם אם אין ברשותכם בריכה, ועל אחת כמה וכמה אם יש – מיטות שיזוף מפנקות יאפשרו לכם ליהנות מקרניה המלטפות של השמש המשזפת. מיטות שיזוף טובות הן קודם כל נוחות, ובנוסף – מומלץ לבחור בדגמים שקולעים לטעמכם האישי ומשתלבים באופן הרמוני בסגנון הגינה והצמחייה שסביב. מומלץ בהחלט לשדך למיטת השיזוף שולחן קטן, התואם לה בסגנונו, שעליו ניתן יהיה להניח ספר, מגזין, משקפי שמש או כוסית קוקטייל מרעננת. מיטות שיזוף עשויות מראטן סינטטי, עץ או אלומיניום, וחלקן מלוות במזרנים מרופדים ונעימים למגע.

לסעוד בכיף בפינת אוכל בגינה

כל גינה צריכה פינת אוכל נוחה ואיכותית. משפחות רבות בארצנו, שהתברכה במזג אוויר נוח וחמים, נוהגות לאכול בגינה הביתית לעתים קרובות, וכמובן שקיימת חשיבות רבה לאפשרות לסעוד בחיק הטבע הקרוב ביותר לבית גם עם אורחים ומוזמנים. על מנת שיהיה לכם נעים ונוח, חשוב שתתחשבו במספר הנפשות במשפחה, וכן בהרגלי האירוח שלכם.

קריטריונים נוספים שראוי לקחת בחשבון כשבוחרים את גודלה של פינת האוכל כוללים את שטח הגינה, וזאת על מנת לארגן את פריטי ריהוט החוץ השונים שתבחרו באופן שמותיר מרחב נוח ומרווח לתנועה ושהייה נינוחה. פתרון מעולה למי שרוצה להחזיק את המקל משני קצותיו, וליהנות  ממרחב פתוח בגינה עם אפשרות לארח כיד המלך את כל חבריו, הוא שולחן נפתח. את פינת האוכל מומלץ להתאים לסגנון הכולל של האביזרים בגינה, בין אם מדובר בעיצוב מודרני, כפרי, יוקרתי או טבעי, וכן לוודא שחומרי הגלם שתבחרו, כמו ראטן, עץ או אלומיניום, מתכתבים עם שאר פריטי הריהוט.

שילוב סוגי ריצוף

בעבר גינות היו מורכבות בעיקר בכמויות גדולות של דשא טבעי וירוק אבל עם התקדמות השנים הבנו שחלל החוץ חשוב בדיוק כמו חלל הפנים ואפשר להפוך אותו לפיסת גן עדן של ממש על ידי שילוב של מספר אלמנטים.

ההמלצה שלנו היא כמובן לא לוותר על הדשא הירוק אלא לשלב אותו עם סוגי ריצוף שונים.

כשאתם בוחרים ריצוף לגינה שלכם אתם צריכים לקחת בחשבון שני פרמטרים.

הראשון הוא הפרמטר הפרקטי – לא כל סוג ריצוף מתאים לחללי חוץ.

מומלץ לבחור בריצוף המיוצר מחומרי גלם עמידים המתאימים לתנאי חוץ, כאלה שישמרו על המראה היוקרתי גם אחרי חשיפה ממושכת לשמש ולא יהפכו לסכנת החלקה לאחר הגשמים.

האופציות הפופולריות הן שיש, אבן גרניט או אבן טבעית כל אלה קיימות במגוון רחב של גוונים, צבעים, טקסטורות ועיצובים.

את הריצוף אנחנו ממליצים לשלב בשביל הגישה לבית, בכניסה לאזור הגינה, באזור המדרגות או במקום בו אתם מתכננים למקמם פינת ישיבה.

השני הוא הפרמטר העיצובי – הקו העיצובי של הגינה חייב להתכתב ולהשלים את הקו העיצובי של החלל הפנימי.

חשוב שמראה הגינה יתאים לטעמכם האישי, אל תתפתו ליפול לטרנדיים חולפים ולא פרקטיים שיימאסו עליכם לאחר שנה.

רוצים לרצף את הגינה שלכם? לצפייה בדגמים יפים באתר שיש דן >> 

לנפוש לכם בצל המרגיע

בכל מתחם נופש אקזוטי ומפנק, ניתן למצוא פינות חמד מוצלות, בהן ניתן לנוח בשלווה אל מול הנוף.

גזיבו הוא דוגמא לפתרון הצללה המקרין יוקרה וסטייל, ויכול לתת טאץ' אקזוטי לגינה שלכם, במיוחד אם תציבו תחתיו מיטת שיזוף מפנקת בסגנון תואם. זו יכולה להיות גם שמשייה אופנתית – העיקר שתייחדו אזור מסוים בגינה לפריסת מיטות שיזוף או פינת ישיבה בצל הנעים, בו תוכלו ליהנות משלווה פסטורלית.

להתרווח על ערסל או נדנדה

השפע העיצובי של הגינה, ובעיקר של אזורי הישיבה שבה, חיוני ליצירת אווירה נינוחה ומפנקת, שתיתן לכם טעם של חופש בכל ימות השנה. אין כמו שיבוץ של ערסלים להתפרקדות תחת כיפת השמיים ונדנדות קסומות בעיצוב ציורי ואף רומנטי, כדי לשמח את הלב ולשטוף את העיניים, ממש כמו במלון בוטיק או צימר יוקרתי. דמיינו לעצמכם את ההנאה בהתרווחות על הערסל או בנענועה הקל של הנדנדה, שישבה את לבם של המבוגרים והילדים בינינו כאחד בחיק הצמחייה המטופחת והפורחת, וכבר אתם מרגישים כמו בנופש.

 

לסיכום, אצל לוצ'יאנו אינטרנשיונל תמצאו מבחר שופע של ריהוט לגן, שיוכל לשדרג לכם את הגינה ולהפוך אותה לפינת חמד מפנקת, עם טעם אקזוטי של נופש יוקרתי. אל תהססו להתייעץ אתנו, נשמח לענות על כל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ אדיב ומקצועי, בדרך לעיצוב הגינה שלכם לכדי מרחב של חופשה חלומית.